wtorek, 11 września 2018

Natalia Bloch - Wizytówka Pana Jana Machulskiego




Jest wrzesień, co oznacza, że już za chwilę zacznie się nowy rok w Ognisku. 10 lat temu, również we wrześniu, mama zawołała mnie do kuchni, pokazując niewielką wizytówkę z Jakimś Panem trzymającym się za ucho. Opowiedziała mi, że do jej biura przyszedł pan Jan Machulski, wybitny aktor i wręczył jej swoją wizytówkę mówiąc, że jeśli ma jakieś sprytne dziecko w domu to zaprasza do Ogniska. Złapał się przy tym za ucho w słynnym geście "ucho od śledzia". Moja mama, urzeczona panem Janem, którego znała już dobrze z ekranu, postanowiła zapisać mnie na egzamin wstępny. Pamiętam dobrze, że mówiłam wiersz o Filipku (który mówiłam na każdym możliwym konkursie recytatorskim, również na egzaminie do szkoły aktorskiej) oraz piosenkę z czołówki "Magdy M.". Potem kilka prostych pytań i... już! Przydzielono mnie do grupy o wdzięcznej i nic mi wówczas nie mówiącej nazwie "Akropolis". 
Tak oto, zaczęła się piękna przygoda, która trwa już 10 lat. 

po pokazie w czasie letnich warsztatów w Wildze, lipiec 2018

i na zakończenie z kolażowym portretem




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz